Single Man

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Single Man koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
344 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this brilliantly perceptive novel, a middle aged professor living in California is alienated from his students by differences in age and nationality, and from the rest of society by his homosexuality. Isherwood explores the depths of the human soul and its ability to triumph over loneliness,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Christopher Isherwood

Zobrazit všechny knihy autora Christopher Isherwood
Výběr knih vydavatele Samuel French Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Samuel French Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.