Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Není skladem

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve Škole jednorožců je pořád spousta legrace. Chystá se přehlídka domácích mazlíčků. Viky se nemůže dočkat, přihlásili se i všichni její kamarádi. Ale Bouřlivák se začíná chovat velmi podivně. Viky si je jistá, že ho něco trápí. Co by to mohlo být?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Škola jednorožců - Přehlídka mazlíčků je 165 Kč

Výběr knih autorů Linda Chapman , Anna Kronheimer

Zobrazit všechny knihy autora Linda Chapman, Anna Kronheimer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.