Školství - věc (ne)veřejná. Názory veřejnosti na školu a vzdělání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Školství - věc (ne)veřejná. Názory veřejnosti na školu a vzdělání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Školství - věc (ne)veřejná. Názory veřejnosti na školu a vzdělání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Školství - věc (ne)veřejná. Názory veřejnosti na školu a vzdělání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Školství - věc (ne)veřejná. Názory veřejnosti na školu a vzdělání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace čtenářům přináší výsledky analýz názorů a postojů české veřejnosti ke školství a vzdělávání včetně názorů na jeho vývoj, reformy a současné problémy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Školství - věc (ne)veřejná. Názory veřejnosti na školu a vzdělání je 233 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karel Černý, Martin Chvál, Eliška Walterová, David Greger
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.