Slávna päťka má problémy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slávna päťka má problémy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slávna päťka má problémy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V ôsmej časti obľúbenej série Slávna päťka naši piati kamaráti pátrajú po tom, čo sa deje vo veľkom sídle na Sovom vrchu. Jedného dňa sa vyberú do podzemia. No železná brána sa za nimi zrazu z ničoho nič zatvorí. Aký skvelý nápad dostane Julian? Čo sa stane v tajnej izbe? Záver bude určite…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slávna päťka má problémy je 193 Kč

Výběr knih autora Enid Blyton

Zobrazit všechny knihy autora Enid Blyton
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.