Složitost a nahodilost práva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Složitost a nahodilost práva koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Složitost a nahodilost práva koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Složitost a nahodilost práva koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Složitost a nahodilost práva koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Složitost a nahodilost práva koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
230 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Složitost a nahodilost práva - Kozák Jiří T.;Kozák Jiří. Publikace J. Kozáka „Složitost a nahodilost práva“ přináší zajímavý teoretický, filozofický a historický pohled na proces formování právního řádu jako specifického komplexního společenského normativního modelu, který je založen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Složitost a nahodilost práva je 228 Kč

Výběr knih autora Jiří Kozák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kozák

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stálá konference českého práva
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.