Small Pleasures

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Small Pleasures koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Small Pleasures koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Small Pleasures koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Small Pleasures koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Small Pleasures koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Small Pleasures koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
1957, the suburbs of South East London. Jean Swinney is a journalist on a local paper, trapped in a life of duty and disappointment from which there is no likelihood of escape.When a young woman, Gretchen Tilbury, contacts the paper to claim that her daughter is the result of a virgin birth, it…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Small Pleasures je 353 Kč

Výběr knih autora Clare Chambers

Zobrazit všechny knihy autora Clare Chambers
Výběr knih vydavatele Orion Publishing Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.