Komorne o Komornej knižnici Jána Smreka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Komorne o Komornej knižnici Jána Smreka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Komorne o Komornej knižnici Jána Smreka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Komorne o Komornej knižnici Jána Smreka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Komorne o Komornej knižnici Jána Smreka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
296 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ján Smrek sa popri vydávaní časopisu Elán odhodlal v roku 1941 na ďalší, vo vojnových časoch ekonomicky veľmi odvážny čin – vydávanie kvalitnej knižnej série, ktorú nazval Komorná knižnica. Podarilo sa mu vytvoriť koncept, ktorý prežil nielen vojnu a ustanovenie nového režimu, ale nakoniec aj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Komorne o Komornej knižnici Jána Smreka je 301 Kč

Výběr knih autora Monika Kapráliková

Zobrazit všechny knihy autora Monika Kapráliková
Výběr knih vydavatele Literárne informačné centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Literárne informačné centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.