Smrtící bílá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smrtící bílá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Smrtící bílá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrtící bílá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrtící bílá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrtící bílá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrtící bílá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtý případ Cormorana Strika a Robin Ellacottové„Viděl jsem, jak zabili dítě.“ S těmito slovy jednoho dne navštíví utrápený mladý muž soukromého detektiva Cormorana Strika a prosí ho o vyšetření zločinu, jehož byl údajně svědkem v dětství. Třebaže je mladík zjevně nevyrovnaný, jeho příběh zní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smrtící bílá je 450 Kč

Výběr knih autorů J.K. Rowling , Robert Galbraith

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling, Robert Galbraith
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.