Snehulienka a sedem trpaslíkov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 64 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Snehulienka a sedem trpaslíkov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
64 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Snehulienka a sedem trpaslíkov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
67 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Snehulienka a sedem trpaslíkov koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Snehulienka a sedem trpaslíkov; Autor: Vrabec Ján; Autorom leporela na motíve známej slovenskej rozprávky pre najmenších čitateľov je Ján Vrabec (ilustrácie, texty, grafická úprava). Leporelo má po 12 plnofarebných strán. Dvojstrana 10 – 11 je riešená ako maľovanka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Snehulienka a sedem trpaslíkov je 65 Kč

Výběr knih autora Ján Vrabec

Zobrazit všechny knihy autora Ján Vrabec
Výběr knih vydavatele Knižné centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knižné centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.