Snoubenka ďábla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Snoubenka ďábla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Snoubenka ďábla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Snoubenka ďábla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Snoubenka ďábla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Snoubenka ďábla - Lajse Ksandr. Proč Satan přišel do světa lidí? Chce ho zničit? Či chce vytvořit Antikrista? S těmito myšlenkami přichází i Archanděl Michael mezi obyčejné smrtelníky, aby zabránil návratu ďábla v lidské podobě. Skutečným cílem Satanovy návštěvy je však najít…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Snoubenka ďábla je 161 Kč

Výběr knih autora Ksandr Lajse

Zobrazit všechny knihy autora Ksandr Lajse
Výběr knih vydavatele Skleněný Můstek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Skleněný Můstek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.