So Good

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 580 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

So Good koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
580 Kč
Skladem (odeslání ihned)

So Good koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

So Good koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Preorder Emily''s new book, Live to Eat, now!THE NUMBER 1 SUNDAY TIMES BESTSELLERDelicious recipes. Nutritionally balanced. So Good.When we think of nutrition and eating well, so many of us jump to the words ''diet'', ''unenjoyable'', and ''sacrifice''. Sometimes we see healthy eating as…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy So Good je 647 Kč

Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.