Sociální vliv a rizikové chování adolescentů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sociální vliv a rizikové chování adolescentů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální vliv a rizikové chování adolescentů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální vliv a rizikové chování adolescentů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální vliv a rizikové chování adolescentů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sociální vliv a rizikové chování adolescentů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis

Monografie poskytuje ucelený přehled vybraných témat sociální dynamiky ve vztahu k rizikovému chování dospívajících. Její obsah, který má interdisciplinární charakter, je rozdělen do dvou částí.

První část se zaměřuje na sociálněpsychologický přístup ke klíčovým aspektům struktury,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sociální vliv a rizikové chování adolescentů je 296 Kč

Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.