Some Desperate Glory

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Some Desperate Glory koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Some Desperate Glory koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Some Desperate Glory koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
**WINNER OF THE HUGO AWARD FOR BEST NOVEL****SHORTLISTED FOR THE ARTHUR C. CLARKE AWARD**** SHORTLISTED FOR THE URSULA K. LE GUIN PRIZE****SHORTLISTED FOR THE LOCUS AWARD FOR BEST FIRST NOVEL**''An instant classic'' Guardian''An outstanding novel . . . one of the debuts of the year'' Locus'…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Some Desperate Glory je 263 Kč

Výběr knih autora Emily Tesh

Zobrazit všechny knihy autora Emily Tesh
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.