SOUHRN FRANCOUZSKÉ GRAMATIKY A4 - [Tabulky Lamino]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu SOUHRN FRANCOUZSKÉ GRAMATIKY A4 - [Tabulky Lamino] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: SOUHRN FRANCOUZSKÉ GRAMATIKY A4; Autor: Slezák Vratislav; Učební látka v koncentrované podobě – tvarosloví, skladba. Přehledné členění, grafická úprava a volba barev umožňuje rychlou orientaci v textu a snadnější zapamatování. Vhodné pro střední, základní a jazykové školy, opakování k…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Vratislav Slezák

Zobrazit všechny knihy autora Vratislav Slezák
Výběr knih vydavatele Holman Miloslav

Zobrazit všechny knihy vydavatele Holman Miloslav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.