Souhrn německé gramatiky A4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 52 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Souhrn německé gramatiky A4 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
52 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souhrn německé gramatiky A4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
60 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souhrn německé gramatiky A4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učební látka je sumarizována v koncentrované podobě – tvarosloví, skladba, interpunkce. Přehledné členění, grafická úprava a volba barev umožňuje rychlou orientaci v textu a snadnější zapamatování. Vhodné pro střední, základní a jazykové školy, opakování k maturitě.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Souhrn německé gramatiky A4 je 52 Kč

Výběr knih autora Miloslav Holman

Zobrazit všechny knihy autora Miloslav Holman
Výběr knih vydavatele Holman Miloslav

Zobrazit všechny knihy vydavatele Holman Miloslav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.