Soukromá otevření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 135 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soukromá otevření koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
O pomíjení, na způsob haiku, básničkové příběhy, zamilovaný part "Ještě tančím", ale i básně o smrti naleznete v této spíše melancholicky laděné básnické sbírce tří rozličných autorů. Sbírka je doplněna fotografiemi Petry Novákové.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soukromá otevření je 135 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jana Gregorová, Marek Schejbal, Iveta Havlová
Výběr knih vydavatele Otevření

Zobrazit všechny knihy vydavatele Otevření
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.