Soukromý detektiv Matyld: Na stopě sériového vraha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soukromý detektiv Matyld: Na stopě sériového vraha koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soukromý detektiv Matyld: Na stopě sériového vraha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poslechněte si opravdovou kočičí detektivku! Na zahradě se našla mrtvola a začíná pátrání plné spletitých záludností a záludných spletitostí, na jaké vyzraje jedině tak protřelý kocour, jako je Matyld. Spolu s partou kočičích kamarádů, mezi nimiž se najdou nejrůznější postavičky, zažívá Matyld…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soukromý detektiv Matyld: Na stopě sériového vraha je 224 Kč

Výběr knih autorů Jan Poláček , Zbyšek Horák

Zobrazit všechny knihy autora Jan Poláček, Zbyšek Horák
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.