Soumrak samurajů - Válka, velmoci, revoluce a vznik moderního Japonska (1850–1880)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 689 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Soumrak samurajů - Válka, velmoci, revoluce a vznik moderního Japonska (1850–1880) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
689 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak samurajů - Válka, velmoci, revoluce a vznik moderního Japonska (1850–1880) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
707 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak samurajů - Válka, velmoci, revoluce a vznik moderního Japonska (1850–1880) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak samurajů - Válka, velmoci, revoluce a vznik moderního Japonska (1850–1880) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Soumrak samurajů - Válka, velmoci, revoluce a vznik moderního Japonska (1850–1880) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po dlouhá staletí dominovali Zemi vycházejícího slunce příslušníci vojenské vrstvy – samurajové. Pod jejich vládou Japonsko zaznamenalo od počátku 17. století období prosperity, vnitřní stability a míru. To vše za cenu izolace země od „zhoubného“ vlivu cizinců ze západu a vojenské diktatury na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Soumrak samurajů - Válka, velmoci, revoluce a vznik moderního Japonska (1850–1880) je 801 Kč

Výběr knih autora Kodet Roman

Zobrazit všechny knihy autora Kodet Roman
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.