Speakout 2nd Edition Intermediate Split 2 Coursebook with DVD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 906 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Speakout 2nd Edition Intermediate Split 2 Coursebook with DVD koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
906 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Speakout 2nd Edition Intermediate Split 2 Coursebook with DVD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
828 Kč
Není skladem

Krátký popis
Speakout is a comprehensive English course that helps adult learners gain confidence in all skills areas using authentic materials from the BBC. With its wide range of support material, it meets the diverse needs of learners in a variety of teaching situations and helps bridge the gap between…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Speakout 2nd Edition Intermediate Split 2 Coursebook with DVD je 867 Kč

Výběr knih autorů Frances Eales , Steve Oakes

Zobrazit všechny knihy autora Frances Eales, Steve Oakes
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.