Specifika krizového managementu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Specifika krizového managementu aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Specifika krizového managementu; Autor: Dorovska Dagmar, Valoušek František; Publikace má několik rovin a byla napsána, aby splni¬la několik cílů. Hlavně je to ovšem pokus autora sumarizovat své vlastní, často velice dramaticky nabyté, zkušenosti z daného oboru, zpracovat a skloubit se…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Dagmar Dorovská, František Valoušek
Výběr knih vydavatele Key publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Key publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.