Spider-man: Clone Saga Omnibus Vol. 2 (new Printing)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 3 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spider-man: Clone Saga Omnibus Vol. 2 (new Printing) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
4 027 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Spider-man: Clone Saga Omnibus Vol. 2 (new Printing) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
4 076 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spider-man: Clone Saga Omnibus Vol. 2 (new Printing) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
3 350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Spider-man: Clone Saga Omnibus Vol. 2 (new Printing)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spider-man: Clone Saga Omnibus Vol. 2 (new Printing) je 3 817 Kč


Zobrazit všechny knihy autora DeMatteis J. M., David Michelinie, Todd Dezago
Výběr knih vydavatele Marvel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Marvel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.