Spider-Man: Odhalení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spider-Man: Odhalení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spider-Man: Odhalení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spider-Man se vrací do boje. A pokud si myslí, že nemůže být nic horšího než požírač superhrdinů Morlun, tak je na velkém omylu. Situace kolem pavouka houstne a brzo si náš hrdina bude muset odpovědět na některé základní otázky: Kam mizí děti z ulic New Yorku? Jak přemoct někoho, kdo se dokáže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spider-Man: Odhalení je 278 Kč


Zobrazit všechny knihy autora J. Michael Straczynski, John Romita jr., Hanna Scott
Výběr knih vydavatele Seqoy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seqoy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.