Spooky Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Spooky Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Spooky Stories koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Eight spooky stories to bring you out in goosebumps. A haunted castle, a spooky diary, a creepy treehouse and a ghostly mummy are all waiting to send shivers down your spine. Curl up in your favourite spot and begin. Just remember: things are not always what they seem...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Spooky Stories je 369 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Russell Punter, Sam Baer, Andy Prentice, Jonathan Weil
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.