Sprechen lesen diskutieren - Německá konverzace a četba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sprechen lesen diskutieren - Německá konverzace a četba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

Sprechen lesen diskutieren - Německá konverzace a četba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Konverzační a textová cvičebnice pro střední školy, zvláště pro gymnázia. Konverzace je založena na dialogických textech a konverzačních cvičeních. Četba seznamuje s jazykovými prostředky odborného a literárního stylu a rozvíjí schopnost číst a překládat především odbornou literaturu. Základem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sprechen lesen diskutieren - Německá konverzace a četba je 309 Kč

Výběr knih vydavatele Leda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.