Star Trek, Vol. 1: Godshock

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek, Vol. 1: Godshock koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Star Trek, Vol. 1: Godshock koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Star Trek, Vol. 1: Godshock koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
575 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Star Trek, Vol. 1: Godshock koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
611 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Star Trek, Vol. 1: Godshock koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
565 Kč
Není skladem

Krátký popis
Star Trek, Vol. 1: Godshock

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek, Vol. 1: Godshock je 535 Kč

Výběr knih autorů Lanzing Jackson , Kelly Collin

Zobrazit všechny knihy autora Lanzing Jackson, Kelly Collin
Výběr knih vydavatele Idea a Design Works

Zobrazit všechny knihy vydavatele Idea a Design Works
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.