Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 338 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Není skladem

Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Útoky Nihilů ohrožují samotné galaktické Jádro Republice se podařilo zahnat nihilské nájezdníky na útěk a zdá se, že se konečně objevuje světlo na konci tunelu. Pak ale přijde zpráva o podezření na útok Nihilů na průmyslovém kosmopolitním světě Corellii. Na planetu jsou vysláni mistři Jedi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Wars: Vrcholná Republika - Půlnoční horizont je 361 Kč

Výběr knih autora Daniel José Older

Zobrazit všechny knihy autora Daniel José Older
Výběr knih vydavatele Egmont

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.