Stará a nová blues

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stará a nová blues koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Písně a verše související s blues a s dalšími formami jazzu, s nimiž se autor seznamoval od mládí až do konce života. Tyto texty vznikaly nejen z podnětu melodie či hudebního motivu, ale od sklonku 50. let některé jazzové a bluesové prvky inspirovaly autora při hledání nových básnických postupů…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Marcela Štědrová , Josef Kainar

Zobrazit všechny knihy autora Marcela Štědrová, Josef Kainar
Výběr knih vydavatele Maťa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maťa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.