Staré vraždy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Staré vraždy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Staré vraždy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Staré vraždy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Deset kriminálních příběhů podle skutečných událostí čte herec Norbert Lichý. Známé případy vražd, které se odehrály na různých místech Československa v letech 1969-1979. Zkušený autor I. M. Jedlička napsal podle vyprávění špičkových kriminalistů čtivé povídky, které mají napětí a spád.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Staré vraždy je 278 Kč

Výběr knih autora I. M. Jedlička

Zobrazit všechny knihy autora I. M. Jedlička
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.