Starokladrubští koně ve světě / Kladruber Horses in the World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 574 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Starokladrubští koně ve světě / Kladruber Horses in the World koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
574 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Starokladrubští koně ve světě / Kladruber Horses in the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
560 Kč
Není skladem

Starokladrubští koně ve světě / Kladruber Horses in the World koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
615 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato jedinečná publikace přiblíží čtenářům formou poutavých dvojjazyčných textů v češtině a angličtině chov starokladrubských koní v Evropě a v USA. Chov starokladrubských koní dýchá historií a začal se psát již před více jak 440 lety. V knize je zachyceno zákulisí dánských královských stájí u…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Starokladrubští koně ve světě / Kladruber Horses in the World je 583 Kč

Výběr knih autorů Dalibor Gregor , Jiří Machek

Zobrazit všechny knihy autora Dalibor Gregor, Jiří Machek
Výběr knih vydavatele FOTOGREGOR

Zobrazit všechny knihy vydavatele FOTOGREGOR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.