Šťastný Art

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Šťastný Art aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Pro všechny, kdo chtějí porozumět psí duši!Říkají mi šťastný Art. Podle kamarádů z parku proto, že vůbec nevím, co je to život pod psa. Mají pravdu. Mám totiž obrovské štěstí na lidi! Narodil jsem se v chovné psí stanici jménem Kamilkový dům a teď bydlím u holčičky Saši. Mám se u ní moc dobře a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Denisa Prošková

Zobrazit všechny knihy autora Denisa Prošková
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.