Štát a náboženstvo v Ázii a Afrike

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štát a náboženstvo v Ázii a Afrike koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na prvý pohľad sa môže zdať, že štát a náboženstvo sú nekompatibilné inštitúcie. Avšak história ľudstva svedčí o tom, že medzi štátom a náboženstvom oddávna panoval komplexný vzťah. Náboženstvá prispeli k formovaniu starých civilizácií, ovplyvnili veľa významných svetových udalostí a dodnes sú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štát a náboženstvo v Ázii a Afrike je 163 Kč

Výběr knih autora Anna Rácová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Rácová
Výběr knih vydavatele Slovak Academic Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovak Academic Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.