Science Museum Stephen Hawking Genius at Work

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Science Museum Stephen Hawking Genius at Work koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Science Museum Stephen Hawking Genius at Work koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
633 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Science Museum Stephen Hawking Genius at Work koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Science Museum Stephen Hawking Genius at Work

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Science Museum Stephen Hawking Genius at Work je 564 Kč

Výběr knih autora Roger Highfield

Zobrazit všechny knihy autora Roger Highfield
Výběr knih vydavatele Dorling Kindersley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dorling Kindersley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.