Stín Říma (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stín Říma (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stín Říma (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pravděpodobně každý milovník historie se čas od času zastaví u některé významné historické události a zamyslí se, jak by asi dějiny vypadaly, kdyby se daná událost odehrála jinak. Co kdyby bitvu u Waterloo vyhrál Napoleon? Co kdyby Alexandr Veliký žil déle a podnikl tažení do Itálie? Co kdyby…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Kristián

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kristián
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.