Štír

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Štír koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štír koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Štír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Štír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Štír - Döbereiner Wolfgang. Každá pravda potřebuje ke svému životu na tomto světě prostor a čas - určité pravdy a zkušenosti lidstva se projevují v určitých časových úsecích a každý časový úsek má své vlasní mechanismy a způsoby jednání. Těchto dvanáct knih o znameních zvěrokruhu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Štír je 176 Kč

Výběr knih autorů Helga Albrecht , Döbereiner Wolfgang

Zobrazit všechny knihy autora Helga Albrecht, Döbereiner Wolfgang
Výběr knih vydavatele Mercurius

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mercurius
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.