Storytelling for Crime and Justice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 156 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Storytelling for Crime and Justice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 156 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The book presents a reflexive account of the author's experiences of using creativity with incarcerated men and women. Drawing on a range of topics including ethical storytelling, poetic inquiry, staging ethno-drama, crime fiction, and auto-ethnography, it makes a compelling case for a creative…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Martin Glynn

Zobrazit všechny knihy autora Martin Glynn
Výběr knih vydavatele Taylor a Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor a Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.