Strašidla na Kašperku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strašidla na Kašperku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Soubor těch nejzajímavějších pověstí, které se vážou k dominantě nad Kašperskými Horami. Kašperk, Pustý hrádek či Žlíbek jsou prostorem, kde se prohánějí různá malebná strašidla a věčně pokoušejí lidské živáčky v boji o štěstí, lásku a bohatství. Takže se vám zde představí Havraní muži,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ondřej Fibich , Petr Štěpán

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Fibich, Petr Štěpán
Výběr knih vydavatele Fibich Ondřej

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fibich Ondřej
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.