Strašidlo cantervillské

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strašidlo cantervillské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Strašidlo cantervillské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jonáš Pilka a Jan Jiráň / Strašidlo cantervillské / Původní česká dramatizace na motivy povídky Oscara Wildea / / Celkový čas: 61:07 Účinkují Petr Čtvrtníček, Jiří Lábus, Jaroslava Kretschmerová, Jan Hartl, Růžena Merunková, Ondřej Rychlý, Tereza Císařová a další Duchařská komedie z prostředí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strašidlo cantervillské je 213 Kč

Výběr knih autora Oscar Wilde

Zobrazit všechny knihy autora Oscar Wilde
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.