Strážkyne mágie: Kryštálový ošiaľ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strážkyne mágie: Kryštálový ošiaľ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážkyne mágie: Kryštálový ošiaľ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Strážkyne mágie: Kryštálový ošiaľ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážkyne mágie: Kryštálový ošiaľ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Aj mágia potrebuje svoje ochrankyne! Keď sa Ava presťahuje do Domu kuriozít, zaujme ju zbierka tajomných artefaktov a kryštálov. Jej nezbedný tibetský teriér Pepper sa pokúsi jeden z nich zjesť, a tým sa spustí séria zvláštnych a magických udalostí. Čoskoro sa celé mesto ocitne v problémoch.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strážkyne mágie: Kryštálový ošiaľ je 197 Kč

Výběr knih autora Linda Chapman

Zobrazit všechny knihy autora Linda Chapman
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.