Stručné odpovědi na velké otázky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stručné odpovědi na velké otázky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručné odpovědi na velké otázky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručné odpovědi na velké otázky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručné odpovědi na velké otázky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stručné odpovědi na velké otázky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hawking ve své poslední publikované knize určené širokému okruhu čtenářů zkoumá řadu z největších záhad vesmíru, i potenciální problémy, kterým čelí nebo může čelit lidstvo na naší domovské planetě. Kniha je rozdělena do čtyř oddílů s názvy „Proč jsme tady?“, „Přežijeme?“, „Zachrání nás…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stručné odpovědi na velké otázky je 248 Kč

Výběr knih autora Stephen William Hawking

Zobrazit všechny knihy autora Stephen William Hawking
Výběr knih vydavatele Argo, Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo, Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.