Study Guide for Ernest Thompson's "On Golden Pond"

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Study Guide for Ernest Thompson's "On Golden Pond" koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
249 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Study Guide for Ernest Thompson's "On Golden Pond"

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Cengage Learning Gale

Zobrazit všechny knihy autora Cengage Learning Gale
Výběr knih vydavatele Gale, Study Guides

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gale, Study Guides
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.