Succeeding in Literature Reviews and Research Project Plans for Nursing Students

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 734 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Succeeding in Literature Reviews and Research Project Plans for Nursing Students koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
734 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Mapped to the NMC Standards and written specifically for nursing students, this book is a practical and accessible guide to undertaking a literature review or research project plan for final year assessment.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Andrew Whittaker , G.R. Williamson

Zobrazit všechny knihy autora Andrew Whittaker, G.R. Williamson
Výběr knih vydavatele SAGE Publications Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele SAGE Publications Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.