Šumava. 30 výletů do 11 km

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šumava. 30 výletů do 11 km koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhý díl kapesních průvodců z malého šumavského rodinného nakladatelství Antonín Šustr - 3šus3 nazvaný Šumava - 30 výletů do 11 km obsahuje 30 pěších tras z celého území Šumavy, od Nýrska po Vyšší Brod.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šumava. 30 výletů do 11 km je 225 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.