Sunset in St Tropez

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sunset in St Tropez koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Sunset in St Tropez - Steel Danielle. As Diana Morrison laid the table for six at her elegant Central Park apartment, she had no warning of what was to come. Spending New Year's Eve together was a tradition for Diana, her husband Eric, and their best friends Pascale and John Donnally…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Danielle Steel

Zobrazit všechny knihy autora Danielle Steel
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.