Super Minds Level 3 Super Grammar Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 368 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Super Minds Level 3 Super Grammar Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Super Minds Level 3 Super Grammar Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Není skladem

Krátký popis
An exciting, seven-level course that enhances young learners' thinking skills, sharpening their memory while improving their language skills. Written by a highly respected author team, Super Minds has been carefully crafted to help your students achieve their full potential. Whilst exploring…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Super Minds Level 3 Super Grammar Book je 369 Kč

Výběr knih autora Herbert Puchta

Zobrazit všechny knihy autora Herbert Puchta
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.