Super Minds Student’s Book with eBook Starter, 2nd Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 461 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Super Minds Student’s Book with eBook Starter, 2nd Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
461 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Super Minds 2nd Edition is a thoroughly updated and enhanced new edition of a much-loved English course from this renowned author team. It combines a rich learning experience with the latest pedagogical research. Accompany your students on exciting adventures with the intrepid characters, as…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Super Minds Student’s Book with eBook Starter, 2nd Edition je 461 Kč

Výběr knih autora Herbert Puchta

Zobrazit všechny knihy autora Herbert Puchta
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.