Superman: Na konci času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Superman: Na konci času koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Superman: Na konci času koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zhouba z pátého rozměru. Jeho zbraně jsou schopny vyhladit celé světy. Za spojence má ty nejstrašnější nepřátele, s nimiž se Superman kdy setkal. Samotné vědomí jeho existence otřese lidskou myslí jako ničivé hřmění. Dokáže udeřit kdykoliv během Supermanova života a zhroutit celý časoprostor do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Superman: Na konci času je 341 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Brad Walker, Grant Morrison, Morales Rags
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.