Supervízia v kognitívno behaviorálnej terapii a poradenstve

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Supervízia v kognitívno behaviorálnej terapii a poradenstve koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Supervízia v kognitívno behaviorálnej terapii a poradenstve koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Supervízia v kognitívno behaviorálnej terapii a poradenstve koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Vysoké školy od společnosti Univerzita Konštantína Filozofa.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Supervízia v kognitívno behaviorálnej terapii a poradenstve je 254 Kč

Výběr knih autorů Ján Praško , Miloš Šlepecký

Zobrazit všechny knihy autora Ján Praško, Miloš Šlepecký
Výběr knih vydavatele Univerzita Konštantína Filozofa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Konštantína Filozofa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.