Suppressing the Truth in Dallas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Suppressing the Truth in Dallas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the author of the #1 NYT bestseller I Heard You Paint Houses / The Irishman Featuring the eyewitness testimony of Earlene Roberts and Victor Robertson With this book, “Dallas” is now completely solved, by a professional and rational analysis.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Suppressing the Truth in Dallas je 500 Kč

Výběr knih autora Charles Brandt

Zobrazit všechny knihy autora Charles Brandt
Výběr knih vydavatele Permuted Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Permuted Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.