Surrealists in New York

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Surrealists in New York koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
700 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Surrealists in New York koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
780 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Surrealists in New York koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Surrealists in New York koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Surrealists in New York koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Surrealists in New York koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An absorbing group biography revealing how exiles from war-torn France brought Surrealism to America, helping to shift the centre of the art world from Paris to New York and spark the movement that became Abstract Expressionism. In 1957 the American artist Robert Motherwell made an unexpected…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Surrealists in New York je 727 Kč

Výběr knih autora Charles Darwent

Zobrazit všechny knihy autora Charles Darwent
Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.