Sushi Nation Low Intermediate Book with Online Access

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sushi Nation Low Intermediate Book with Online Access koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Sushi Nation Low Intermediate Book with Online Access - Kocienda Genevieve. Cambridge Discovery Education Interactive Readers are the next generation of graded readers - captivating topics, high-impact video, and interactive exercises designed to motivate and engage. Publikace: Sushi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sushi Nation Low Intermediate Book with Online Access je 211 Kč

Výběr knih autora Kocienda Genevieve

Zobrazit všechny knihy autora Kocienda Genevieve
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.